Asiakaspalvelu

  • Huolto ja tuki

    Ota yhteyttä, jos tarvitset tukea ja neuvoja tuotteen valintaan tai asennuksessa. Autamme parhaan ratkaisun valinnassa. Parhaan palvelun varmistamiseksi pyydämme, että otat tuotteet tuotenumeron/sarjanumeron esille, kun otat yhteyttä. Kaikissa koneissa on sarjanumeron sisältävät tyyppikilpi, tavallisesti se on suodattimen sisäpuolella tai koneen päällä.

    Asiakaspalvelun puhelinnumero: 010-231 4320

  • Corroventan tuotteille myönnetään vakiona kahden vuoden takuu

    Tiedämme, että asiakkaamme arvostavat laatua ja luotettavuutta. Kaikille Corroventa-tuotteille myönnetään vähintään 2 vuoden takuu suunnittelu-, materiaali- ja valmistusvirheiden varalta. Tietyille kiinteästi asennettaville tuotteille on mahdollista hankkia pidennetty takuu.

    TAKUU EI KATA SEURAAVIA

    Corroventan takuu kattaa vain ns. alkuperävirheet. Se ei koske kulutusosia kuten suodattimia jne. Takuu ei myöskään kata seuraavia:

    • Putoamis-, kuljetusvauriot tai muut ulkoiset vauriot
    • Väärin asennettujen tuotteiden korjaukset
    • Sellaisten tuotteiden korjaukset, joissa ei ole sarjanumeroa tai ostokuittia
    • Vedellä täyttyneiden tuotteiden korjaukset
    • Virheellisesti muutettujen koneiden korjaukset
    • Koneiden nouto
    • Rahtikulut Corroventalle

    Jos tuote rikkoutuu

    Soita Corroventalle, jos sinulla on kysyttävää tai tuotteisiin liittyviä ongelmia. Parhaan palvelun varmistamiseksi pyydämme, että otat tuotenumeron/sarjanumeron esille ja valmistelet vian lyhyen kuvauksen kun otat yhteyttä. Kaikissa koneissa on sarjanumeron sisältävät tyyppikilpi, tavallisesti se on suodattimen sisäpuolella tai koneen päällä. Ellei vikaa voida poistaa puhelimessa, tuote on ehkä palautettava puhelimessa sovitulla tavalla.
    Mahdollinen takuukorjaus pitää suorittaa Corroventan korjaamossa. Pyydämme että luet käyttöohjeen ja tarkastat, että asetukset ovat oikein ennen kuin reklamoit rikkinäisen tuotteen. Ota meihin yhteyttä vian syyn selvittämistä varten ja jatkotoimenpiteiden sopimiseksi. Tällä vältetään ehjien tuotteiden lähettäminen huoltoon. Käytä mahdollisuuksien mukaan alkuperäispakkausta.
    Kuljetusliike ei korvaa vahinkoja, jos tuote on huonosti pakattu. Vianetsinnän helpottamiseksi liitä mukaan yksityiskohtainen vian kuvaus.

    KULJETUSKUSTANNUKSET

    Asiakas maksaa rahdin molempiin suuntiin. Jos takuu kattaa korvauksen, Corroventa maksaa paluurahdin asiakkaalle.